tisdag 6 september 2016

Virkad Goomba

Virka Nintendo


Marios första fiende, Goomba, i Super Mario har nu anslutit sig till samlingen. Storasyster tycker jag ska virka hundra och alla andra figurer så vi kan bygga upp spelet i verklighet. Jag tänker: JA!

Virkad Goomba

Goomba och flera andra virkade Nintendofigurer finns på Wolfdreamer Oth:s sida. Min Goomba är virkad i Järbos Soft Cotton med viknål nummer 3, han blev då 12,5cm hög. Jag har filtat även munnen då jag tydligen är värdelös på att göra några enkla stygn.

(Och ja, Princess Peach har amputerat armen, eller någon av de små kirurgerna i huset har gjort det, lite oklart vem. Någon stoppade även upp armen i prinsessbaken och den är helt omöjlig att få ut därifrån så hon får klara sig med en)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar